Täytä lomakkeen kaikki kohdat.

Ajankohtaista, Etusivu, Kannanotot

Tiedote: Erik Immonen Debatin päätoimittajaksi

Sosialidemokraattiset Opiskelijat – SONK ry.n julkaiseman mielipidelehti Debatin päätoimittajaksi on nimetty helsinkiläinen valtiotieteiden ylioppilas Erik Immonen. Immonen on maailmanpolitiikan tutkimuksen opiskelija Helsingin yliopistosta. Immonen aloittaa tehtävässään välittömästi.

”Debatilla on velvollisuus horjuttaa itsestäänselvyyksinä pidettyjä oletuksia ja haastaa tietyiltä osin omankin liikkeemme sisällä esiintyviä ajattelutapoja. Olen varma, että laadukkaalle journalismille on aina kysyntää. Tänä vuonna myös lehden nettiversion rakentaminen on keskeisiä projektejamme”, Immonen linjaa.

Debatti on neljästi vuodessa ilmestyvä sosialidemokraattinen mielipidelehti ja kulttuuri-, mielipide- ja tiedelehtien liiton Kultti ry.n jäsen.

Debatin päätoimittajaksi aiemmin valittu Joonas Aitonurmi ei pystynyt ottamaan päätoimittajan tehtävää vastaan. SONKin liittohallitus nimesi Erik Immosen Debatin päätoimittajan tehtävään vuodelle 2017 kokouksessaan 26.2.2017.

Kuva: Pekko Korvuo

Lisätietoja:

Jesse Jääskeläinen                                                    Erik Immonen

Puheenjohtaja                                                            Päätoimittaja

Sosialidemokraatiset opiskelijat – SONK               Debatti

045 324 5805                                                              paatoimittaja@sonk.fi